دکتر حسین سامی

متخصص جراحی ارتوپدی

مطب به روال معمول باز است
۸۸۷۸۲۶۹۴-۷۷۴۵۵۶۳۲

نکاتی مهم در مورد مراجعین به بیمارستان کودکان مفید

نکات مهمی که  مراجعین به بیمارستان کودکان مفید باید بدانند

  • بیمارستان کودکان مفید با حجم بالایی از مراجعین روبرو ست و اینجانب وظیفه خود می دانم تا به مشکلات ارتوپدی این دسته از بیماران به نحو احسن رسیدگی شود.
  • صرف نظر از اینکه چه اطلاعاتی تلفنی ویا توسط اشخاص مختلف به شما داده می شود، توجه شما را به این نکته جلب می کنم که پذیرش بیماران سرپایی به تعداد محدود و از ساعت ۱۳ تا ۱۴ انجام می شود و تا ساعت ۱۵:۳۰ کلیه بیماران معاینه می شوند. مراجعه بدون نوبت و یا هماهنگی به هر عنوان که باشد سبب اختلال در برنامه درمانگاه و افت کیفیت خدمات می شود.
  • بدلیل پیوستگی امور و تداوم برنامه کاری روزانه پس از ساعت ۱۵:۳۰ امکان حضور اینجانب در درمانگاه وجود ندارد.
  • به دلیل تعداد زیاد مراجعین پذیرش بستری ممکن است با اختلالاتی انجام شود
  • بدلایل مختلف، امکان حضور همه روزه اینجانب در اتاق عمل وجود ندارد و اتاق عمل ثابت اینجانب روزهای سه شنبه  صبح می باشد که تا ساعت ۱۴ ادامه دارد. نتیجه مستقیم چنین برنامه ای کاهش تعداد اعمال جراحی است. از این رو در مواردی که اعمال جراحی نوبتهای اول طولانی می شود احتمال لغو جراحی های بعدی می باشد. ضمن پوزش پیشاپیش از چنین اتفاقاتی، از توجه شما به این مهم که همه این اقدامات برای تامین هرچه بیشتر سلامتی بیماران انجام می شود، تشکر می نمایم. از آنجا که به همین دلیل در مواردی ناگزیر از برنامه ریزی مجدد به منظور جلوگیری از توقف بیماران در بیمارستان هستم، برنامه های جدید فقط در ساعات غیر قابل پیش بینی و خالی اتاق عمل قابل طرح است. این وضعیت ممکن است برای بیمار و والدین خوشایند نباشد.
  • علیرغم برخورد غیر اصولی سازمانهای بیمه گر عمومی، اعمال کسورات غیر کارشناسی، تاخیر در پرداختهای بیمه و بیمارستان، هیچگونه تفاوتی بین خدمات در این بیمارستان و سایر مراکز خصوصی وجود ندارد و بابت درمان هیچگونه هزینه ای به جز موارد مصوب و قانونی متوجه شما نیست.

ارسال آراء و نظرات شما برای اینجانب  در اصلاح شرایط و ارتقاء خدمات موثر می باشد

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =